I stared up at the sun, thought of all the people, places and things I’ve loved.

Imorse när jag och Matilda satt och åt frukost så kände jag att nu är det på tiden att jag tar till vara på hela dagen + var sugen på en systerdag.
Har kollat på en säsong av How I met your mother per dag nu haha (dock har det varit väldigt skönt). Så jag gjorde en lista att pricka av under dagen!
 
Första punkten var powerwalk runt Kålgårn! Kolla vilken fin miljö. Så mysigt!
 
Sedan gick vi till Biblioteket och skulle låna böcker. Hittade dock inget... Ska dit imorgon igen tänkte jag.
Det här fina förorden hittade vi i alla fall i en av böckerna. Åh.
 
Sedan svängde vi förbi Ica och köpte sånt som vi var sugna på till lunch. Pasta, pastramiskinka, äggula, avokado och fetaost.
 
+ lite pesto på det. Så himla gott och enkelt!
 
Dock blåste det så mycket så vi gick in istället.
 
Sedan hamnade jag framför How I met your mother igen, hehe. Verkligen hopplöst att försöka hålla sig undan det haha. Har även hållit på med designen några timmar.
Nu äntligen börjar den snart bli klar! Dock är det lite småfix kvar som jag inte lyckades klura ut idag, så får fortsätta imorgon.

Kommentarer
Postat av: Jonna

SERIÖÖÖÖÖST jag dör vad mysigt

2013-06-18 @ 15:36:45
URL: http://theview.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0