Late disco.

Jeans - Levi's / Instoppad klänning - H&M / Hatt - Indiska / Strumpor - H&M / Skor - Second hand
 

Har massa outfits som jag inte orkat lägga upp, så ska börja beta av de nu tänkte jag!
 
Idag har jag hållt igång hela dagen. Hade en simskolegrupp imorse, sedan tillbringade jag några timmar på stan med fina bästa Victoria och sedan åkte jag upp till Lugnet igen för ytterligare två simskolegrupper. Så nu är jag helt slut i hela kroppen. Brukar sova mellan mina grupper, så fattar inte ens hur jag orkar vara vaken nu.
Ska göra mig en kopp te sedan ska jag lägga mig på en gång. Puss och kram, och godnatt mina fina.

Kommentarer
Postat av: En som älskar din stil och behöver inspiration

Lägg upp bilder på alla dina bh:ar och bikinis!! :D ingen press.. Ta den tid du behöver :)

2013-07-10 @ 22:29:52
Postat av: konsertfotograf

Så coola bilder!

2013-07-25 @ 15:42:59
URL: http://konsertfotograf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0