Where would I be if this were to go under, that's a risk I'd take, I'm froze by desire, as if a choice I'd make.


 
Ibland känner jag bara att jag vill göra något med mitt hår. Har haft det brunt och långt så länge nu. Men kommer faktiskt inte på något annat som jag skulle passa och trivas i. Haha i-landsproblem det där alltså.
 
Den här veckan, och månaden, kommer bli väldigt skön vad det gäller schemat. Hela den här veckan har jag sovmorgon till minst tio, och varje torsdag den här månaden kommer jag att börja halv två och ha endast två lektioner. Så himla skönt. Dock är det flera prov inom dessa veckor. Suck...

Kommentarer
Postat av: Ida Andersen

Att klippa av det slitna gör alltid allting himla mycket snyggare! Vet inte om du har slitet hår haha, men om du har det, it's a great start!

Svar: sjukt sant!! gjorde det nyligen men det tycks bli slitet igen på en gång.... är himla sugen på någon färg, typ blond ombre. men det känns lite "ute".. du är så fin i din hårfärg, den sticker verkligen ut!
Amanda Forsell

2013-01-09 @ 21:38:10
URL: http://idaandersen.devote.se
Postat av: Alva

Kan du inte färga ditt hår blont? Typ som din syster? :)

Svar: hade blont förut i flera år, under min fjortisperiod haha. så skulle bara förknippa det med den tiden. men tack för förslaget! :):):)))
Amanda Forsell

2013-01-10 @ 19:30:50
Postat av: by smj.

underbara bilder!

Svar: åh tack, vad glad jag blir!!!
Amanda Forsell

2013-01-13 @ 16:24:25
URL: http://somsofie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0