Your tears are much heavier these days.

Hej finaste ni! Hoppas att allt är bra med er!
Det har hänt väldigt mycket den här veckan. Har verkligen haft något att göra hela tiden, varje dag. Tänkte att vi tar oss en titt. Så här kommer några halvkassa mobilbilder.
 
Hade taco-möte hos Anton med mitt dreamteam och den gamla styrelsen för elevkåren. Lärorikt och väldigt kul. Vi är sånt himla härligt gäng! Tror att nästa år kommer bli världsbäst!!
 
Njöt av att man kunde gå med långkjol utan strumpbyxor!!! Hade konsert i Kristinehallen på kvällen också. Det lät så himla fint, som det alltid gör med Hagven (en kör med alla ettor, tvåor, och treor som har sång som huvudinstrument).
 
Blev sminkad till en gammal tant på Lust och Fägring! Haha visst är det verkligt??? Helt sjukt. Det var tredje gången jag var dit nu. De andra gångerna har jag fått typ-makeup och scen-makeup, men den här var nog faktiskt roligast haha! Dock inte snyggast kanske, hehe.
 
 
Tog farväl av min fina halvfarfar och försökte trösta mig med sånt här. Det hjälpte inte så mycket. Har gråtit och gråtit och gråtit (en fin låt). Det gör så otroligt ont när någon försvinner ur ens liv. Och att dessutom behöva se personer som står en nära vara så himla ledsna gör också väldigt ont.
 
Försökte slappna av med långa varma bad. Det hjälpte.

Kommentarer
Postat av: Elin

En fråga?
Varför bloggar inte din syster Matilda längre? Hennes blogg var ju helt otrolig bra och inspirerande. Så... Du kan ju hälsa att jag tycker att hon ska börja blogga igen. Och jag vet att många andra också tycker det :)

Medans jag ändå skriver: din blogg är suverän! Älskar den!

Svar: jag har svarat på det här förut, och som sagt så känner matilda att hon inte har tid! hon går på tre danser, jobbar två dagar i veckan, har skola och ska däremellan hinna med att leva så tiden finns inte till. vi får hålla tummarna till att hon kanske börjar i sommar eller något, för hon är en stor inspiration för mig med :)tack så mycket, kul att du gillar den! :)
Amanda Forsell

2013-05-02 @ 11:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0