Romeo and Juliet, balcony in silhouette, making O's with a cigarette, it's Juliet.

 
Idag myser jag runt i min allra mjukaste bruna fluffpäls, värmer mina fingrar runt en tekopp med favoritsmaken (äpple- & kanelte), repar låtar som kommer att bli så jävla feta på vår konsert i maj (längar så galet mycket!), njuter av att se mina glitternaglar dansa runt över tangentbordet medans jag skriver detta inlägg (älskar verkligen kombinationen av blått glitter och brun päls) och efter skolan ska jag upp till mitt älskade jobb och träffa mina finaste gullungar. Skön måndag. 

Kommentarer
Postat av: Ida Andersen

Vaaar gjorde du denna ursnygga gif??

Svar: ladda ner photoscape! det är verkligen bäst!!!
Amanda Forsell

2013-04-09 @ 17:38:07
URL: http://idaandersen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0