MODEVISNINGEN.

Klockan 13:40 satt vi i varsin frisörstol för att få hår och smink fixat av duktigaste frisörtvåorna! Här är fina fina Mathilda!
 
Sminkningen tog lite längre tid än väntat så det var bråttom till Folkets Hus, där vi snabbt slängde på oss alla kläder och provgick en sista gång!
 
Vi bättrade lite på sminket innan det var dags!
 
Alla fina modeller: jag, Jenny, Eliza, Linnéa, Saga, Mathilda.
Ca 2 min innan visningen! Här var vi en aning nervösa kan jag säga haha. 
 
Men det gick hur bra som helst!!! Riktigt roligt var det också! OCH ALLA VAR JU SÅ HIMLA SNYGGA, HERREGUD!!!! 
 
Och här har vi pärlorna: Sofia, Johanna, Sofia.
Sofia till höger är det som har designat kläderna. Hon är så otroligt duktig verkligen!!!! Tack återigen för att jag fick gå som modell.
 
Avslutar med lite bättre bilder på sminkningen!

Kommentarer
Postat av: Hannah

asså så sjukt jäkla snygg amanda!!!!
bär ni något som är ert? väldigt snyggt på dig iallafall!

Svar: tack så hemskt mycket!!!!! blir så himla superglad!!!ja jag har på mig mina egna skor och smycken! :) de andra har på sig egna skor, men deras smycken kirrade sofia ;)
Amanda Forsell

2013-04-21 @ 22:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0