Let her in on your secret heart.

 
Hej mina fina! Har ni haft en bra påsk?
Min har varit helt perfekt verkligen. På torsdag stod jag och några klassisar och sålde fika på musiktreornas allra sista konsert (den var verkligen helt galet bra!!! dom är så begåvade!). På fredagen packade jag hela dagen och på kvällen vart det estetfest! Lördagen bestod av två världsgoda påskbord, mums, och på kvällen firade vi min kära vän Jocke som fyllt 18, himla roligt verkligen! Ska visa er lite partybilder från både den här och förra helgen sedan.
Och igår då, så satte jag och Matilda oss på tåget till Småland och farmor. Som jag längtat!! Så himla skönt att vara här! Vi åkte med ett riktigt gammalt myståg som gav en Lotta på Bråkmakargatan-vibbar med fönster som man kunde öppna. Himla härligt! Tog dock väldigt lång tid att resa hit den här gången eftersom att vi åkte från Vansbro och fick vänta i Borlänge ett tag. 12 timmar tror jag det blev sammanlagt. Helt galet, men värt det.
 
Idag har vi inte gjort någonting direkt. Vi har gått en långpromenad med hundarna och gjort sånt som man bara gör när man är hos farmor - typ kikat på massa filmer vi såg på när vi var små och ätit ostkaka. Jösses så gott. Hade väl velat fota lite outfits till er också, men har inga speciella med mig och det ligger fortfarande snö på backen här så miljön är lite tråkig. Men tänkte fota lite imorgon när vi åker in till Värnamo och secondhandshoppar lite på Erikshjälpen och Kupan!
 
Vill också tacka så hemskt mycket för alla kommentarer jag fått på senaste tiden. Så himla roligt! Tror det var därför blogglusten försvann lite också, för att jag inte visste om ni uppskattade det jag bloggade om. Men nu vet jag ju, och har dessutom fått önskemål om att visa bilder från nians bal (som jag glömt) och bilder på mina bikinisar (som dock inte är speciella alls) men det ska jag absolut göra!
Nu vart det här ett väldigt långt inlägg, hoppas ni orkar läsa ändå, kram på er godingar!

Kommentarer
Postat av: julia

Åååh Amanda du tar så jäkla fina bilder. Älskar din blogg, så himla grym. Kram

Svar: ååååh vad du är snäll julia!!! tack så himla mycket!! puss och kram på dig
Amanda Forsell

2013-04-02 @ 19:48:30
URL: http://fames.se/juliaviews/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0