◆ Fredag & lördag. ◆

I fredags tog jag bussen hem till Falun efter att ha varit i Vansbro några dagar.
Passade på att måla naglarna med disconagellack samtidigt som jag lyssanade på detta sköna album.
 
Skulle vara med denna sköna böna!!!
Egentligen skulle vi kolla på film men vi hade så mycket att prata om så vi glömde bort det haha.
 
Världsbäst och världens vackraste <3
 
Hade tänkt att jag skulle sova hemma så jag skulle vara utvilad till lördagens planer.
Men somnade väl såklart bredvid bästis bland tusen kuddar. Funkade lika bra det med.
 
Lördagens äventyr började på tågstationen i Falun.
Där vi tog tåget till Hedemora..
 
..för att gå på Erikshjälpen och Röda Korset såklart! Hittade massa fint!!
 
Sedan åt vi och strosade runt lite tills det var dags att åka vidare till nästa ställe!
 
I väntan på tåget till Borlänge åt vi åt Ben & Jerry's med guldsked som jag köpte på Röda Korset för 5 kronor. Kunde inte motstå...hehe.
 
Tåget blev försenat en halvtimme så Jessica somnade. Gosegull.
 
Till slut kom vi i alla fall fram till Borlänge där vi skulle se på musikal!!!! 
 
Gnistan heter den och den går på Forum i Borlänge nästa vecka! Den MÅSTE ni se!!! Helt fantastiskt rolig verkligen!
 
Dessutom spelar världens bästa Alva och Clara huvudrollerna vilket bara gör den ännu bättre!! Ska lätt se den igen!
 
Sedan åkte vi hem och jag fick kika på några avsnitt av Gossip Girl, hade längtat hela helgen så kände bara "äntligen"!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0