Love life.

Hej på er mina fina!
URSÄKTA att jag inte lagt upp de två senaste Peace & Love-outfitsen men internet här är inte det snabbaste. Och jag vill inte sitta inne vid datorn heller för den delen - vilket jag tror at ni förstår :) Det är så mysigt här. Varenda muskel i kroppen bara slappnar av och det känns så mycket lättare att andas på nåt vis. Jag vet att jag tjatar men jag älskar luften här! Jag bara ryser i hela kroppen varje gång jag andas in den friska luften. Hade helst velat visa er valparna som farmor har nu också, men det får vänta tills jag kommer hem. Herregud vad söta dom är!! Så himla himla gulliga!
Idag var vi till Erikshjälpen, hittade så fina grejer. Sedan fikade vi på Café Erik också, som de hade inne i butiken. Så mysigt. Idag tittade även solen fram i några timmar och då vart det riktigt varmt! Lyckorus! Imorgon ska vi nog fota hela dagen, som jag längtat!!! Hoppas på sol då med! Massor med kramar och ta hand om er, så hörs vi på tisdag eller onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0