Can you lay next to her and give her your heart.

Suddig.

Hej mina fina älskade läsare!
Idag är jag på så jädra bra humör så ingenting kan förstöra det :) Inte ens att jag bara sovit en timme inatt. Inte ens att jag var tvungen att gå upp klockan fem för att hinna med bussen till Falun från Vansbro. Inte ens att det snöar. Inte ens att det var en lastbilskrasch mellan Falun och Borlänge så det inte gick en enda buss så jag var tvungen att vänta i Borlänge i en och en halv timme innan det kom ett tåg. Inte ens att jag var tvungen att ta med mig min otroligt tunga väska till skolan och inte ens att jag verkligen höll på att kissa på mig. Ingenting kan förstöra mitt leende på läpparna idag!! :) Klassen (och resten av skolan) fick sig ett gott skratt när jag klampade in med resväska och grejer i klassrummet med andan i halsen och hår som stod åt alla håll i alla fall haha och min kudde blev klar på slöjden idag. Sjukt snygg blev den! Har hängt upp min fina balklänning så man ser den nu också. Känns riktigt bra! Och nu ska jag t.om plugga. Snacka om att jag verkligen mår bra idag! Eller så är det något fel på mig.

Igår var jag med Tim heeela långa dagen och in på småtimmarna. Fin kille de! Behövs fler personer som honom. Som bara utstrålar positiv energi.

Jag känner att livet kommer lite emellan den här veckan. Det är nationella hit och dit. Vi har så mycket läxor att jag inte ens kommer ihåg dom. Kommer verkligen dö i plugg. Sen ska jag till körskolan med pappa imorgon för att gå igenom massa grejer så jag kan börja övningsköra! Gött! Har massa kläder att visa er, men min syster är hos pappa den här veckan och mammas kamera är inte alls lika bra. Hatar den, den hatar mig. Har försökt övertala henne att köpa ett nytt objektiv så att min bloggning inte blir så kass när Matilda inte här och jag kan låna hennes, men icke. Därför tar jag en bloggpaus den här veckan.
Ha det så fint goa ni! Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0