Take a little break from reality.

1. Supergod paella vi lagade på spanskan i fredags!
2. Tröjorna åkte av på Arenan där Joel och Petter spelade! Haha
3. Nisse och Juntti!
4. Hipster-Juntti in morningaction!
5. Lantliv i Leksand. Sååå fina grejer!

Hej på er goa ni!
Har varit lite borta den här helgen men har haft mycket på gång. På fredag drog jag till Juntti som var här i Falun för en gångs skull. Så himla kul att träffa honom! Vi chillade som äkta stoners och drog till Arenan en sväng och dansade tills svetten rann! Sedan skrek vi (=jag) oss hesa till skäckfilm och pratade långt in på morgontimmarna tills vi somnade.
I Lördags åkte hela familjen till Vansbro för att fira min farbror som fyllt 50! Sov större delen av dagen, men det var mysigt att vara på mitt favoritställe ändå. Skulle dra ut på kvällen men slutade med att jag drog ut på en långpromenad med Simon i telefon. Helt okej det med!
Idag har jag legat ut i hammocken och sovit hela dagen. Har dragit på mig en förkylning så jag är helt seg i hela kroppen! Nu ska jag ta lite glass och mysa ner mig i sängen. Ha de fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0